درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سوال حقوقی

باسلام لطفا راهنماییم کنین مادربزرگم بایه کاروان آزاد میخواستن برن کربلا ازقم سوار اتوبوس کاروان میشن و به لب مرز مهران که رسیدن میبینن که گذرنامشون روگم کردن و مدیرکاروانشون هم بدون هیچ جویایی از احوالشون به مسیرش ادامه میده وایشونو رها میکنه ومیره ومادربزرگ من هم تنها وبی کس به سختی یه ماشینی پیدامیکنه وباهزینه خودش میاد قم .الان اون مدیر کاروان قبول نمیکنه که هزینه سفری که براش واریز کردیم روپس بده ومیگه که سهل انگاری ازخودتون بوده ومن میز وهتل وغذارزرو کرده بودم وپولی بهتون پس نمیدهم.الان باید چکارکنیم؟؟آیا اگر برای شکایت پیگیر بشیم حق رو به ما میدن یامیتونیم پول عزیز روپس بگیرم؟؟

پاسخ ها

سلام بله

سوالات مرتبط

سوال حقوقی
باسلام لطفا راهنماییم کنین مادربزرگم بایه کاروان آزاد میخواستن برن کربلا ازقم سوار اتوبوس کاروان میشن و به لب مرز مهران که رسیدن میبینن که گذرنامشون روگم کردن و مدیرکاروانشون هم بدون هیچ جویایی از احو...