درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - در مورد تجدید دوره آموزشی خدمت

خسته نباشید میخواستم بپرسم اینکه من یک هفته مانده به تقسیمات نیروی هوایی از خدمت بدلیل مشکل روحی روانی فرار کردم چقدر امکانش هست تجدید دوره بشم؟( و اینکه از نظام وظیفه وضعیتم رو جویا شدم گفتن بعد از پایان دوره برات غیبت زدن و اینکه 8ماه از فرارم میگذره)

پاسخ ها

با سلام از ارگان مربوطه پیگیری کنید

سوالات مرتبط

در مورد تجدید دوره آموزشی خدمت
خسته نباشید میخواستم بپرسم اینکه من یک هفته مانده به تقسیمات نیروی هوایی از خدمت بدلیل مشکل روحی روانی فرار کردم چقدر امکانش هست تجدید دوره بشم؟( و اینکه از نظام وظیفه وضعیتم رو جویا شدم گفتن بعد از پ...