درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از خودروساز

سلام من برج 11 وانت ... صفر کیلومتر از خودروساز تحویل گرفتم 20روز بعد ماشین نصف شب در حالت خاموش به طور کامل سوخت و آتش گرفت از طرف کارخانه ماشین و انتقال دادند نمایندگی و با توجه به دوربین مداربسته هنگام وقوع اتش و گزارش اتش نشانی در نهایت بعد از 3ماه کارشناسای ایران خودرو گفتند که ماشین و به نام کارخانه بزن و یک اقرارنامه تو محضر باید بنویسی که هیچ گونه شکایتی از خودروساز نداری ..بعد از آن ما با شما تماس میگیریم تا یه ماشین نو بهت بدیم البته زمانش هم مشخص نیست کی تماس بگیریم هیچ رسیدی هم بهت بابت انتقال ماشین نمیدیم میگید من چیکار کنم. ماشین و به نام کارخانه بزنم اگر برنم چخ تضمینی هست که زود ماشین و بهم بدن

پاسخ ها

یک وکیل با خودت ببر

سوالات مرتبط

شکایت از خودروساز
سلام من برج 11 وانت ... صفر کیلومتر از خودروساز تحویل گرفتم 20روز بعد ماشین نصف شب در حالت خاموش به طور کامل سوخت و آتش گرفت از طرف کارخانه ماشین و انتقال دادند نمایندگی و با توجه به دوربین مداربسته ه...