درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پرداخت هزینه پمپ آب

سلام وعرض ادب من دریک ساختمان 4 طبقه و در طبقه اول هستم مشکل فشار آب برای طبقات 3و4 داریم .باموافقت ما سال قبل قراربود پمپ بزارن که نذاشتن و قراربود چون ما ط اولیم باید سروصدای پمپ وتحمل کنیم و مشکل فشار آبم نداریم ما نصف هزینه رو پرداخت کنیم .ولی امسال پمپ وگذاشتن وباتوجه به تورم وهزینه بالا نسبت به پارسال میگن الان شما باید مساوی پرداخت کنید .من نصف هزینه رو پرداخت کردم گفتم دیگه پرداخت نمی کنم .خواستم نظر شما کارشناسان محترم بدونم.با تشکر

پاسخ ها

تکراریست

سوالات مرتبط

پرداخت هزینه پمپ آب
سلام وعرض ادب من دریک ساختمان 4 طبقه و در طبقه اول هستم مشکل فشار آب برای طبقات 3و4 داریم .باموافقت ما سال قبل قراربود پمپ بزارن که نذاشتن و قراربود چون ما ط اولیم باید سروصدای پمپ وتحمل کنیم و مشکل ...