درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پشیمانی از واگذاری ملک به فرزند

مادرم چند ساله پیش یه خونه به ما داد که تو برگه مادرشوهرم قید کرد که تا موقع پرداخت اقساط بعد خونه رو به نام ما میزنه امضا و اثر انگشت هم زده هم خودش هم برادرام هم دوتا شاهد الان بعد 12 سال میگه من پشیمون شدم درحالی که هم امضا داره هم اثر انگشت و برابری با اصلم شده آیا میتونه ادعا کنه که پشیمون شده

پاسخ ها

با سلام خیر