مشاوره حقوقی رایگان - مدیریت ساختمان

باسلام ،من مدیر یه مچتمع 136واحدی بودم،،که بعداز3سال مدیریت ،مدیریت رو تحویل دادم همه ی حساب کتابای مجتمع رو نیز تحویل دادم وامضای اعضای هیت مدیره ام دارم،،حال مدیر بعدازمن هم تحویل داده مدیریتو،،الان یه نفر دیگه مدیر شده،،این مدیر جدید برای من اظهارنامه مبنی براین که حساب کتابای وفاکتور درخواست کرده،،الان بعد از 3سال من همه ی اینارو دور ریختم،چکارکنم

پاسخ ها:


با سلام با توجه به اینکه شما حساب و کتاب را تحویل مدیر بعدی داده اید به نظر مشکلی پیش نمیاد.

21:56:17   1401/12/5

سوالات مرتبط

عدم وجود صورتجلسه
طی جلسه ساختمان، من مدیر شده ام ولی صورتجلسه نشده، در حال حاضر میخواهم از یکی از ساکنین یه خاطر عدم پرداخت شارژ شکایت کنم. آیا نیاز به صورتجلسه امضا شده جهت اثبات مدیر بودن دارم؟ حدود 8 ماه مدیر هستم ...
مدیر ساختمان
با سلام. من در یک آپارتمان 4طبقه 16 واحدی ساکن هستم. کسی حاضر نبود امور مربوط به ساختمان مثل نظافت، پرداخت قبوض، سرویس آسانسور و .... رو انجام بده، من به خواست خودم اینکار رو انجام دادم بدون برگزاری ج...
مدیریت ساختمان
ایا مدیر ساختمان بدون برگزاری جلسه میتواند بعضی از قوانین که به نفع ساختمان است را وضع نمایدمثل چگونگی استفاده از سالن اجتماعات...
واگذاری اختیارات مدیر ساختمان به یک وکیل
سلام، ضمن سپاس لطف بفرمائید آیا مدیر ساختمان یا یکی از اعضای هیات امنای مجتمع مسکونی، میتواند اختیارات خود را به یک وکیل (غیر ساکن در مجتمع) واگذار کند؟ یا به همراه وکیل در جلسات هیات امنا و مجتمع شرک...
عدم قبول مسئولیت مدیریت ساختمان
سلام اینجانب در ساختمانی 20 واحده بدون هیئت مدیره ساختمان با جلسه ای بین حداقل ساکنین ساختمان به مدیت یکسال مدیر ساختمان بوده ام در حال حاضر هیچ یک از مالکین و ساکنین ساختمان مسئولیت مدیریت ساختمان را...