مشاوره حقوقی رایگان - عدم ارائه فاکتورها توسط مدیر

با سلام ..بنده ساکن مجتمع 60 واحدی هستم ..مدیر قبلی به مدت 4سال مدیر ساختمان بود و بعلت نارضایتی بیش از نیمی از ساکنین برکنار شد و هیچ فاکتور و دفاتری تحویل نداد که طی اظهارنامه و ...دادیم و وقتی بنده مدیر شدم و خرج بازسازی ساختمان و هزینه های ساختمان را طی 9ماه نداده و از بنده و هیئت مدیره شکایت حقوقی و کارشناس کرده .. از لحاظ حقوقی ایشان که خود عملکرد خارج از عرف داشته مشمول شکایت میباشد؟؟؟

پاسخ ها:


می توانید اقدام کنید

18:17:53   1401/9/19
عدم ارائه فاکتور توسط مدیر ساختمان شکایت از مدیر قبلی ساختمان مدیر ساختمان ساختمان

سوالات مرتبط

آپارتمان نشینی
با سلام و احترام خدمت همه وکلای محترم بنده در یک ساختمانی 64 واحدی هستم که دوسال پیش به دلیل امتناع مدیر ساختمان از ارائه ترازنامه مالی تقاضای تامین دلیل و حسابرسی توسط کارشناس رسمی صادر کردم که متاس...
انتخاب مدیر و تعیین شارژ
با درود بنده در یک آپارتمان 16 واحدی ساکن هستم سال قبل علی رغم درخواست‌های مکرر بنده و چند نفر از اعضاء بابت الصاق فاکتورها و مستندات هزینه کردهای ماهیانه در گروه از مدیر بلوک ایشان طفره رفته و ...
نحوه شکایت از مدیر ساختمان بابت عدم شفاف‌ سازی هزینه‌ ها و پایان دوره مدیریت
با سلام، وقتتون بخیر بنده در یک مجتمع 40 واحدی سکونت دارم که مدیر ساختمان در سال جاری مجموعاً مبلغ 440 میلیون تومان را طی چند ماه از مالکین بابت تعمیرات رایزرها، آسانسور و سایر هزینه‌های مشترک مط...
مالی
مدیریت‌ مجتمع‌ما‌طی‌هفت‌سال‌حتی‌ یکبار‌یک‌فاکتور‌نشان‌نمیدهد‌ومیگوید‌ هر کس‌میخواهد‌بیاید‌درب‌منزل‌ نشانشان&zw...
هزینه پرداختی و استفاده از آسانسور
باسلام.درآپارتمان سه طبقه ما مدیر اقدام به نصب آسانسور کرده که از طبقه اول دومورد راضی نبودن و طبقه هم کف هم همینطور.وما که طبقه سوم و دوم بودیم موافق بودیم و مدیر به ما گفتن موضوع حل شده و الان که حد...