درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - چند سوال در مورد اضافه حقوقا

سلام وقت بخیر. من معلم پیمانی هستم که از 7مهر 1401رفتم مرخصی که الان تقریبا میشه 1ماه(هرچند این ماه حقوق نگرفتم) اول چندتا انتقاد داشتم 1-چرا حقوق کسایی که مثل من رفتن مرخصی یا پرداخت نمیشه یا منظم هرمان پرداخت نمیشه 2-چرا این چند ماهی که از تامین اجتماعی حقوق میگیریم نباید عیدی داشته باشیم! ممنون میشم به سوالام پاسخ قاطع بدید 1-ما معلما جدیدا شامل رتبه بندی شدیم و از این ماه قراره ماهی 2م بهمون برای رتبه بندی اضافه بشه و همچنین ماهی 1م به کارمندا اضافه شده در واقع 3م از این ماه به حقوقم اضافه میشه سوال1-منی که از آموزش و پرورش خروجمو زدن که تامین اجتماعی حقوقمو واریز کنه جریانم چی میشه این رتبه بندی و اضافه حقوق بهم اضافه میشه آیا کامل به حسابم میاد یا نه ؟ سوال 2- تامین اجتماعی که 2/3حقوق 90روز قبل مرخصیمو میخوا واریز کنه آیا از این 3م هم میزنه؟ اصلا آموزش و پرورش برام واریز می‌کنه الان ک دیگه مثلا کارفرمام عوض شده شده تامین اجتماعی؟. ممنون میشم جواب قاطعی به سوالام بدید میخوا برای ادامه مرخصی تصمیم بگیرم. باتشکر

پاسخ ها

پاسخ این سوالات حداقل یک ساعت وقت میخاد باید حضوری به دفتر مراجعه کنید

سوالات مرتبط

چند سوال در مورد اضافه حقوقا
سلام وقت بخیر. من معلم پیمانی هستم که از 7مهر 1401رفتم مرخصی که الان تقریبا میشه 1ماه(هرچند این ماه حقوق نگرفتم) اول چندتا انتقاد داشتم 1-چرا حقوق کسایی که مثل من رفتن مرخصی یا پرداخت نمیشه یا منظم هر...