مشاوره حقوقی رایگان - چگونه می توان مزایا و سنوات دولتی را بعد از قطع همکاری گرفت؟

من از سال 1393 در یک سازمان دولتی به صورت شیفتی مشغول به کار شدم عدم پرداخت سنوات، ثبت بیمه ناقص و عدم رعایت طبقه بندی مشاغل( سختی کار، شیفت شب، حضور در ایام تعطیل رسمی، عید نوروز و ... ) از مسایلی است که هیچ زمان به ما تعلق نگرفت. با توجه به تجربه ناموفق همکاران در شکایت و اعاده حق پایمال شده، خواهشمندم من را راهنمایی کنید

پاسخ ها :

شميم  ملا حسيني

سرکار خانم شميم ملا حسيني :

استان : مازندران


از طریق اداره کار اقدام کنید تا در هیات تشخیص و نهایتا هیات حل اختلاف به درخواست شما رسیدگی شود


10:25:10   1401/6/5

موافق (0) مخالف (0)

محمود رئیسی

جناب آقای محمود رئیسی :

استان : فارس


سلام
شما باید در اداره کار شکایت خود را مطرح نمایید و مطالبه تمام حق و حقوق خود را نمایید


16:47:39   1401/6/5

موافق (0) مخالف (0)


0

سوالات مرتبط

وکلای متخصص