مشاوره حقوقی رایگان - چگونه می توان مزایا و سنوات دولتی را بعد از قطع همکاری گرفت؟

من از سال 1393 در یک سازمان دولتی به صورت شیفتی مشغول به کار شدم عدم پرداخت سنوات، ثبت بیمه ناقص و عدم رعایت طبقه بندی مشاغل( سختی کار، شیفت شب، حضور در ایام تعطیل رسمی، عید نوروز و ... ) از مسایلی است که هیچ زمان به ما تعلق نگرفت. با توجه به تجربه ناموفق همکاران در شکایت و اعاده حق پایمال شده، خواهشمندم من را راهنمایی کنید

پاسخ ها:


از طریق اداره کار اقدام کنید تا در هیات تشخیص و نهایتا هیات حل اختلاف به درخواست شما رسیدگی شود

10:25:10   1401/6/5

به اداره کار شکایت کنید

19:20:47   1401/6/5

سلام شما باید در اداره کار شکایت خود را مطرح نمایید و مطالبه تمام حق و حقوق خود را نمایید

16:47:39   1401/6/5

با سلام از طریق اداره کار پیگیری کنید

09:06:51   1401/6/6

با سلام از مرجع مربوطه پیگیری کنید

15:43:48   1401/6/5

سوالات مرتبط

طرح دعوی مجدد
سلام و احترام من دوسال پیش بخاطر حق بیمه، حق مسکن، عیدی، حق اولاد و.. از کارفرما شکایت کردم. از آنجایی که من قراردادم شفاهی بود و مدت 16 سال کار کرده بودم، در اداره کار فقط به حق بیمه بنده رسیدگی شد و...
مطالبه مزایا کار از کارفرما
با سلام. من بازنشسته ناجا بودم و از سال 93 تا سال 98 در یکی از موسسات بانکی با قرارداد 90 روزه که مدام تمدید میشد به صورت حق‌الزحمه در قبال رسیدگی به پرونده های اجرایی کار کردم. هر ماه فقط به میز...
اخراج از کار کارگر در صورت داشتن قرارداد
سلام، خسته نباشید. در شرکتی استخدام شدم و قرارداد امضا کردم ولی بعد از 5 روز بعد اخراج شدم. چی کار کنم؟ بعد کتک زدنم. چطوری از حقم دفاع کنم؟ میخام کار کنم یا مزایا بگیرم....
حق بیمه و سنوات
سلام. از مهر 97 تا اردیبهشت 99 در مهد کودکی مربی مهد و پیش دبستان بودم با شرایط کرونا بیکار شدم تا خرداد 1400 بدون قرارداد دوباره مشغول شدم دو ماه بعد کرونا گرفتم و دوماه استراحت کردم مجدد از آبان شر...
حق و حقوق قانونی در زمان خاتمه همکاری
با سلام من از سال 94 تا پایان شهریور امسال در شرکتی مشغول به کار بوده ام یک دوره در خرداد 1397 با من تسویه حساب شد و من بعد از وقفه ای کوتاه مجدد در بهمن ماه همان سال به شرکت بازگشتم در پایان سال 99 س...