سلام وقت بخیر من فروش آنلاین دارم و کرایه ارسال با مشتری است.
در صورتی که مشتری از دریافت بسته امتناع کند و برگشت بخورد کرایه رفت و برگشت با فرستنده یعنی بنده است.
در این صورت بنده می خواهم هزینه ی این رفت و برگشت را از هزینه ای که مشتری بابت محصول داده کم کنم از لحاظ قانونی درست است؟
چون اگر کم نکنم ضرر میبینم و مشتری که امتناع کرده مقصر است که بسته را تحویل نگرفته.
من محصول اورگانیک میفروشم تو سایت درج آگهی مشتری جنس خرید مصرف کرده بعد گفت پس بگیرید پولم بدید منم ندادم شکایت کردن خط حساب بانکی من مسدود کردن مبلغ لوازم هم 1ملیون 300بود چکار کنم...
سلام وقت بخیر
من یک پیج فروش اینترنتی فرش دارم، به شخصی دو تخته فرش را از طریق اینستاگرام فروختم، 70٪ مبلغ را ابتدای خرید گرفتیم و مابقی آن را قرار شد هنگام تحویل بپردازند اما پس از تحویل گرفتن کالا ب...
با سلام من پیک یک فروشگاه اینترنتی هستم محصول رو تحویل مشتری داده ام ولی هنوز وجه ان را پرداخت نکرده با توجه به اینکه نحوه کار شرکت پرداخت در محل هست چطور میتونم به پول خودم برسم البته فاکتور به اسم ک...
سلام
من فروش اینترنتی داشتم با گوشی متاسفانه گوشیمو گم کردم یا دزدیدن چون سیم کارت هم به نام خودم نبود کلا سفارش های مشتری رو هوا موند
اونایی که پیدا کردم باز فرستادم براشون ولی اونایی که ماندن شکا...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.