مشاوره حقوقی رایگان - فروش اینترنتی

سلام وقت بخیر من فروش آنلاین دارم و کرایه ارسال با مشتری است. در صورتی که مشتری از دریافت بسته امتناع کند و برگشت بخورد کرایه رفت و برگشت با فرستنده یعنی بنده است. در این صورت بنده می خواهم هزینه ی این رفت و برگشت را از هزینه ای که مشتری بابت محصول داده کم کنم از لحاظ قانونی درست است؟ چون اگر کم نکنم ضرر میبینم و مشتری که امتناع کرده مقصر است که بسته را تحویل نگرفته.

پاسخ ها:


بله مانعی ندارد

08:17:28   1401/5/29

در شرایط خرید سایت لحاظ نمایید

08:21:02   1401/5/29

سوالات مرتبط

فروشنده اینترنتی
من محصول اورگانیک میفروشم تو سایت درج آگهی مشتری جنس خرید مصرف کرده بعد گفت پس بگیرید پولم بدید منم ندادم شکایت کردن خط حساب بانکی من مسدود کردن مبلغ لوازم هم 1ملیون 300بود چکار کنم...
سلام منو رفیقم فروش اینترنتی داشتیم بخاطر شرایط کرونا نتونستیم جنسو تحویل بدیم شاکیتمون کرده غیابی
سلام منو رفیقم فروش اینترنتی داشتیم بخاطر شرایط کرونا نتونستیم جنسو تحویل بدیم شاکیتمون کرده غیابی رای صادر شده ک تصمیم آقای قاضی اینگونه است که سه سال نیم زندان و 33ملیون جریمه .درحالی ک خانوم محترم...
فروش اینترنتی محصول
سلام وقت بخیر من یک پیج فروش اینترنتی فرش دارم، به شخصی دو تخته فرش را از طریق اینستاگرام فروختم، 70٪ مبلغ را ابتدای خرید گرفتیم و مابقی آن را قرار شد هنگام تحویل بپردازند اما پس از تحویل گرفتن کالا ب...
نحوه شکایت
با سلام من پیک یک فروشگاه اینترنتی هستم محصول رو تحویل مشتری داده ام ولی هنوز وجه ان را پرداخت نکرده با توجه به اینکه نحوه کار شرکت پرداخت در محل هست چطور میتونم به پول خودم برسم البته فاکتور به اسم ک...
مسدودی حساب در شهر دیگر
سلام من فروش اینترنتی داشتم با گوشی متاسفانه گوشیمو گم کردم یا دزدیدن چون سیم کارت هم به نام خودم نبود کلا سفارش های مشتری رو هوا موند اونایی که پیدا کردم باز فرستادم براشون ولی اونایی که ماندن شکا...