باسلام، ضمن عرض ادب و احترام
اینجانب با یکی از ارگان های دولتی جهت انجام خدمات فتوکپی از طریق سامانه تدارکات دولت قراردادی منعقد و پس انجام مراحل اداری و ارائه ضمانت نامه بانکی مشغول به فعالیت شده و پس از یکسال مدت قرارداد به اتمام رسیده ولکن مبلغ آن محقق نشده است. آیا وجاهت قانونی دارد و می توانم شکایت کنم؟ احتمال موفق بودن در این پرونده چقدر است؟ لازم بذکر است با توجه به مناقصه این شرکت و تیراژ اعلامی بنده نرخ واحد هر برگ کپی را حدوداض یک سوم نرخ مصوب اتحادیه اعلام و لذا در مناقصه پیروز شده و کلیه تعهدات خود ر تمام و کمال بدون نقص و کاستی و بدون ذره ای خطا و یا قانون شکنی اجرا نمودم. مطابق این قرارداد می بایست تعداد 160هزار برگ کپی یکرو و 70هزار برگ کپی دورو و ... از سوی آن اداره محترم درخواست میشد و مبلغ قرارداد حدود 78میلیون تومان می شد که در پایان حدود 23 میلیون مبلغ کل دریافتی اینجانب می باشد یعنی تعداد کپی اعلامی از سوی ایشان محقق نشده و حدود 1/4 رقم و تعداد اعلامی بوده و چون بنده مطابق تعداد درخواستی ایشان مبلغ واحد هر عدد کپی را حدود 1/3 قیمت مصوب اعلام کردم ولی با این رقم و تعداد کلا متضرر شدم. باتشکر
باسلام، ضمن عرض ادب و احترام
اینجانب با یکی از ارگان های دولتی جهت انجام خدمات فتوکپی از طریق سامانه تدارکات دولت قراردادی منعقد و پس انجام مراحل اداری و ارائه ضمانت نامه بانکی مشغول به فعالیت شده و پ...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.