سلام وقت بخیر من به مدت 4 ماه در یک شرکت ساعت فروشی که دفتر کار در منزل کارفرما بود،خانه کار می کردیم و قرارداد با من نبست من کارشناس it بودم و مسئول بخش نرم افزاری و گاهی کالاهای جدید و وارد نرم افزار هلو می کردم و شمارش کالاهای ورودی به عهده من بود.الان که کارفرما قطع همکاری کرده .بعد از مدت 2هفته زنگ زده بیا شما مسئول انباربودی تسویه کن.من این مسئولیت رو نداشتم چون خروجی کالا و کالاهای برگشتی توسط کارفرما و حسابدار انجام می شده.اگر من برای تسویه نرم کارفرما می تونه از من شکایت کنه که این خانم مسئول انبار شرکت بوده و خسارت زده .هیچ حواله ورود و خروج انبار که امضا نکردم.لطفا راهنمایی بفرمایید کارفرما می تونه به عنوان انباردار از من شکایت کن
سلام من 70سال سن دارم از سال 1382 در پاساژی مشغول به کار سرایداری شده ام اما قراردادی که بامن نوشته شده بین کسبه و من میباشد که درآن دوران کسبه وجود نداشت مالکین پاساژ3نفر هستند وبرای اینکه خودشان را ...
سلام. حدود چهارسال جایی فعالیت میکردم بدون بیمه ، بدون سنوات پس از جدایی حقوق ماه آخر رو هم واریز نکردن ، بنده سربازی نرفتم و مشمول و غایب محسوب میشم، آیا اگر شکایت بکنم در وهلهی اول در این زمین...
سلام خدمت شما بزرگوار انشاالله که سال خوبی داشته باشید بنده کارگر شهرداری هستم و حدوداً 18سال در شهرداری در قسمت های مختلف مشغول به کار بودم حدوداً 6سال در آتش نشانی مشغول بودم که در محل کارم دچار تنگ...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.