سلام من یک فروشگاه اینترنتی دارم که تامین مواد اولیه کالاهای دکوری رو انجام میدم. طبق روال کار معمولا با مشتری های دائمی راه میاییم و پرداخت فاکتورشون رو تا 3، 4 روز بعد از تحویل انجام میدن و چون کالاها ارسالی هست و مدت دار نیست دیگه چکی گرفته نمیشه به صورت خودکار خود مشتری بعد از زمان مقرر میزنه. یک مشتری کالایی به مبلغ 30 میلیون تومان از ما دریافت کرده و پرداخت فاکتور رو انجام نمیده و میگه کسانی که بهشون جنس دادم هنوز واریزی نداشتند. به ایشان گفتم اجناس رو برگردونند ولی گفتند که فروختند و وقتی که پول بگیرند پول من را میدهند. آیا با توجه به اینکه چکی از ایشان ندارم میتوانم شکایت کنم؟ تمامی چت ها و پیامکها و تایید کردن فاکتور توسط ایشان موجود است. در ضمن با توجه به گذشت 3 ماه و اینکه اجناس دارای قیمت مشخص است میتوانم قیمت روز کالا را از ایشان بگیرم؟
سلام من یک فروشگاه اینترنتی دارم که تامین مواد اولیه کالاهای دکوری رو انجام میدم. طبق روال کار معمولا با مشتری های دائمی راه میاییم و پرداخت فاکتورشون رو تا 3، 4 روز بعد از تحویل انجام میدن و چ...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.