از طریق اداره مخابرات بررسی شود
از طریق اداره مخابرات بررسی شود
سوال شما مبهم است
با سلام از طریق نمایندگی شرکت مربوطه اقدام کنید
سلام.از اداره مخابرات یا شرکتهای اپراتور سوال فرمایید.
با سلام منظور سوال دقیقا مشخص نیست
سلام از مخابرات یا اپراتور سوال کنید
از نمایندگی مربوطه اقدام کنید
با سلام. سوال مبهم است. ولی در موارد شکایت در صورتی ک مشکل قانونی نداشته باشد صرفا انتقال کافی می باشد. جهت پیگیری بهتر است به اداره مربوط به خط یا دفاتر خدماتی همراه اول یا ایرانسل جهت پیگیری خط مراجعه کنید.
از طریق مخابرات و اپراتور مربوطه پیگیری کنید
سلام از طریق اداره مخابرات بررسی شود
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.