سلام.از اداره مخابرات یا شرکتهای اپراتور سوال فرمایید.
با سلام از طریق نمایندگی شرکت مربوطه اقدام کنید
از طریق اداره مخابرات بررسی شود
با سلام. سوال مبهم است. ولی در موارد شکایت در صورتی ک مشکل قانونی نداشته باشد صرفا انتقال کافی می باشد. جهت پیگیری بهتر است به اداره مربوط به خط یا دفاتر خدماتی همراه اول یا ایرانسل جهت پیگیری خط مراجعه کنید.
سلام از مخابرات یا اپراتور سوال کنید
از طریق اداره مخابرات بررسی شود
با سلام منظور سوال دقیقا مشخص نیست
از طریق مخابرات و اپراتور مربوطه پیگیری کنید
سوال شما مبهم است
از نمایندگی مربوطه اقدام کنید
سلام از طریق اداره مخابرات بررسی شود
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.