سلام از طریق اداره مخابرات بررسی شود
سلام.از اداره مخابرات یا شرکتهای اپراتور سوال فرمایید.
سلام از مخابرات یا اپراتور سوال کنید
از طریق اداره مخابرات بررسی شود
از طریق اداره مخابرات بررسی شود
با سلام از طریق نمایندگی شرکت مربوطه اقدام کنید
با سلام. سوال مبهم است. ولی در موارد شکایت در صورتی ک مشکل قانونی نداشته باشد صرفا انتقال کافی می باشد. جهت پیگیری بهتر است به اداره مربوط به خط یا دفاتر خدماتی همراه اول یا ایرانسل جهت پیگیری خط مراجعه کنید.
سوال شما مبهم است
از طریق مخابرات و اپراتور مربوطه پیگیری کنید
از نمایندگی مربوطه اقدام کنید
با سلام منظور سوال دقیقا مشخص نیست
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.