مشاوره حقوقی رایگان - فروشگاه اینترنتی

سلام. ما قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی داشتیم اما یکی از اصلی ترین مشکلات این هست که اگر در هنگام خرید خریدار از کالا ایراد بگیرد و فروشنده هم ایراد رو قبول نکند، باید حق رو به چه کسی داد؟
مثلا 2 پیراهن سفارش بدهد ولی بگوید من یک عدد تحویل گرفتم و فروشنده هم بگوید من 2 تا فرستادم. یا بگوید گوشی موبایلی که سفارش دادم خراش دارد ولی فروشنده بگوید سالم بوده است.
در این مواقع باید حق رو به چه کسی داد و پیشنهاد شما برای حل این مشکل چی هست؟

پاسخ ها :

سپهدار غلامزاده علم

جناب آقای سپهدار غلامزاده علم :

استان : تهران


در این خصوص با فروشنده کالا قرارداد بسته وتکلیف موضوع رابخوبی مشخص ودر صورت امکان مرجع حل اختلاف ویا نحوه جبران خسارت احتمالی خریدار را هم تعیین کنیددر ضمن از تجربیات سایر فروشگاههای مشابه استفاده کنید.


20:39:37   1400/1/9

موافق (0) مخالف (0)


0

سوالات مرتبط

وکلای متخصص