سلام. ما قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی داشتیم اما یکی از اصلی ترین مشکلات این هست که اگر در هنگام خرید خریدار از کالا ایراد بگیرد و فروشنده هم ایراد رو قبول نکند، باید حق رو به چه کسی داد؟
مثلا 2 پیراهن سفارش بدهد ولی بگوید من یک عدد تحویل گرفتم و فروشنده هم بگوید من 2 تا فرستادم. یا بگوید گوشی موبایلی که سفارش دادم خراش دارد ولی فروشنده بگوید سالم بوده است.
در این مواقع باید حق رو به چه کسی داد و پیشنهاد شما برای حل این مشکل چی هست؟
در این خصوص با فروشنده کالا قرارداد بسته وتکلیف موضوع رابخوبی مشخص ودر صورت امکان مرجع حل اختلاف ویا نحوه جبران خسارت احتمالی خریدار را هم تعیین کنیددر ضمن از تجربیات سایر فروشگاههای مشابه استفاده کنید.
20:39:37 1400/1/9
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.