مشاوره حقوقی رایگان - فروشگاه اینترنتی

سلام. ما قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی داشتیم اما یکی از اصلی ترین مشکلات این هست که اگر در هنگام خرید خریدار از کالا ایراد بگیرد و فروشنده هم ایراد رو قبول نکند، باید حق رو به چه کسی داد؟ مثلا 2 پیراهن سفارش بدهد ولی بگوید من یک عدد تحویل گرفتم و فروشنده هم بگوید من 2 تا فرستادم. یا بگوید گوشی موبایلی که سفارش دادم خراش دارد ولی فروشنده بگوید سالم بوده است. در این مواقع باید حق رو به چه کسی داد و پیشنهاد شما برای حل این مشکل چی هست؟

پاسخ ها:


در این خصوص با فروشنده کالا قرارداد بسته وتکلیف موضوع رابخوبی مشخص ودر صورت امکان مرجع حل اختلاف ویا نحوه جبران خسارت احتمالی خریدار را هم تعیین کنیددر ضمن از تجربیات سایر فروشگاههای مشابه استفاده کنید.

20:39:37   1400/1/9
فروش اینترنتی کالا قوانین خرید و فروش اینترنتی فروشگاه اینترنتی

سوالات مرتبط

کلاهبرداری
کلاهبرداری سلام من موبایل فروشم یه نفر به من زنگ زد از سمت سایت و درخواست دو عدد گوشی رو داشت و پس از ارسال وجه گوشی رو به راننده تاکسی که خودش گرفته بود تحویل دادم ، مشخصات و کارت ملی راننده رو عکس ...
ملاحظاتی که فروشنده در فروش آنلاین باید رعایت کند
باسلام. قرار هست لپ تاپی را غیرحضوری بفروشم، آیا بعد از ارسال کالا امکانش هست خریدار (با نیت سوء) به هر طریقی پولی که داده را پس بگیرد؟ اگر بله بفرمایید چه مستنداتی نیاز هست که داشته باشم تا طرف نتوان...
عدم ارسال کالای فروخته شده اینترنتی
با سلام همسر بنده در تهران فروش یک لباس را در سایت ... به مبلغ 200 هزار تومان به دوستش می سپارد ، دوست ایشون با حساب کاربری همسرم در دیوار لباس رو میفروشه و پول هم به حساب همسرم واریز میشه اما به همس...
اینستاگرام
سلام. ببخشید من کار مدیریت پیج اینستاگرام انجام میدم. از یک سایت اینترنتی پیشنهاد کاری پیدا کردم که فروش اینترنتی لوازم پلاستیکی از یک شرکت معروف هستش که پورسانتی به من حقوق میدن و من هم فقط عکس های ...
فروش اینترنتی کالا
سلام من یه فروشگاه اینترنتی دارم که تعدادی کالا داشته با قیمتهای قبل از افزایش قیمت دلار و به جهت فراموشی قیمتها را اصلاح نکرده بودم. حال شخصی به سایت مراجعه کرده و مبالغ زیادی کالا خرید کرده و بعد از...