مشاوره حقوقی رایگان - پیگیری کالای خریداری شده

سلام من کالایی را از نمایندگی مرکزی شرکت ... در تهران خریداری و تمام مبلغ را پرداخت کردم ولی بعد، به دلیل بزرگ بودن محصول قصد تعویض و یا عودت دارم. این مورد رو اعلام کردم ولی به دلیل نزدیکی به تعطیلات (خرید 25 و اعلان انصراف 26 اسفند) هیچ پاسخ مشخصی از شرکت دریافت نکردم. نحوه پیگیری این مورد چه مراحلی داره؟ و تا چه مبلغی میتونن از روی مبلغ پرداخت شده کسر کنند؟

پاسخ ها:


سلام.بستگی به شرایط قراردادتون داره.

02:35:37   1399/12/30

سوالات مرتبط

خرید و فروش کالا
سلام وقتتون بخیر بنده مغازه لباس زیر زنانه دار م مشتری زیادی اجناس خریداری شده برای تعویض و پس گرفتن میارند میخواستم بدونم قانون چگونه میباشد؟ باتشکر...
قوانین عودت کالا
با سلام و خسته نباشید بنده در فروشگاه مجازی خویش دچار چالش در مورد عودت کالا شده ام. آیا در منظر قانون عودت کالای فروخته شده پوشاک در محیط اینستاگرام قابل بازگشت بعد از مدت یک ماه هست؟ مشتری بنده بعد ...
تعویض جنس پس از 1 سال
سلام. فروشگاه حضوری سنگ و دکوری دارم در کرج. پارسال شایدم کمی بیشتر وکیلی ازم 2تیکه سنگ گرفت،و بعد امسال میاد و میگه باید الا بلا ازم پس بگیری و من نمیخوام، دلیل یا حرفیم از جنس نمیزنه ک خوب یا بده، ا...
عودت کالا
سلام من حضوری از یه مغازه یه سینک خریدم ک بعد ده دیقه متوجه شدم پدرم ی سینک دیگه خریده بوده بعد ک ب سینک دقت کردم دیدم اصن اشتباه ب من دادن حالا بردم مغازه پس بدم میگه من فقط تعویض میکنم پس نمیگیرم آخ...
خدمات پس از فروش
سلام از شرکت ... اجاق گاز خریدم و در زمان گارانتی خراب شده برای تعمیر با شرکت تماس گرفتم وعده رفع مشکل تا سه روز را دادند ولی بعد از یکهفته هم اقدامی صورت ندادند آیا می‌توانم اجاق گاز را پس بد...