شماره نامه را پیگیری کنید میتوانید شکایت کنید چون تاریخ و شماره ثبت دارد
گام نخست : شایستهاست موضوع مورد درخواست یا شکوائیه خود را مطابق "دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مشتریان مؤسسات اعتباری" مصوب شورای پول و اعتبار که طی بخشنامه شماره 306382/93 مورخ 15/11/1393 به کلیه بانکها و مؤسسات اعتباری ابلاغ گردیده ؛ به واحد های بازرسی و یا سامانه رسیدگی به شکایت بانک یا مؤسسه اعتباری مربوطه منعکس نمایید. در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب ویا اعتراض به پاسخ بانک عامل ، مراتب را به همراه مستندات درسامانه این بانک ثبت فرمایید. این امر موجب تسریع دربررسی تقاضا و ارائه پاسخ به شما خواهد بود. ب) طرح موضوع توسط ذینفع: هرگونه شکایت و درخواستی، میبایست توسط ذینفع و یا وکیل قانونی او مطرح گردد. درج کامل مشخصات فردی و اطلاعات شعبه بانک یا مؤسسه اعتباری مورد نظر الزامی است. ج) شکواییههای مطروحه در محاکم قضایی: بدلیل قاطع بودن احکام دادگاهها، شکواییههایی که در محاکم قضایی مطرح و در حال رسیدگی هستند قابل بررسی توسط بانک مرکزی ج.ا.ا نمیباشند. د) موارد خاص: به منظور تسریع در رسیدگی به شکواییهها، در ارتباط با مواردی که محور اصلی مکاتبات مردمی با بانک مرکزی ج.ا.ا میباشند، اطلاعات لازم در «سامانه پاسخگويی به شکايات و ارتباط مردمی» ارائه گردیده است. از اینرو خواهشمند قبل از ثبت تقاضای خود دراین سامانه، اطلاعات مشروحه در 21 سرفصل موجود در سامانه را بدقت مطالعه فرمایید.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.