سلام.
اگر سند ثبتی به اسم خودتون ندارید. حتما سند عادی از شما پیدا کردن و به دادگاه ارایه دادن.
شما به دادگاه برید و بگید که سند ثبتی به اسمتون نیست و
تنها خونه ای هم که دارم جز مستثنیات هست.
مستثنیات هم یعنی اینکه این خونه از ضروریات زندگی هست و اگه اونم بگیرن باید بمونید خیابون که دادگاهها تو اینجور موارد رای به توقیف نمیدن