مشاوره حقوقی رایگان - وکیل محترم میفرمایند به نفع خوانده مطالبه هزینه های دادرسی و خسارت دادرسی شده
سلام اگر میفرمایید ب نفع خوانده مطالبه خسارت و هزینه های دادرسی انجام شده وخواهان شکست خورده خوانده چه کسی میباشد؟یعنی دولت؟ چون من خواهان هستم و هزینه های دادرسی وپرداخت نموده ام ک شکایت شده و خود مدیر دفتر بمن گفتن با دادخواست است مجدد نفقه وامدن پرونده جدید ب شعبه ما اون یکی پرونده کنسل میشود آیا درسته؟ ودوم اینکه گفتن اگر هر جوابی از تجدید نظر آمد تو اهمیت نده ولش کن اتفاقی نمی افتد آیا مشکلی ایجاد نمیشود؟
اگر خواهان در دعوی پیروز شود خوانده باید هزینه دادرسی و سایر هزینه ها را پرداخت نماید.
نتیجه دادگاه تجدید نظر قابل پیش بینی نمی باشد و پرونده به همراه مدارک و مستندات باید بررسی شود.
سوالات مرتبط
وکلای متخصص
ورود / ثبتنام
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و میپذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.