با سلام
آیا لازم است که تقسیم نامه دستی بین ورثه نوشته شود و بعد به دفتر اسناد جهت ثبت ارجاع داده شود
اگر لازم است چگونه و در چند برگ و آیا لازم به امضای وارث روی برگه نوشته شده دارد یا نه ؟
تقسیم نامه به صورت عادی ورسمی وجوددارد یعنی وقتی ورثه میتوانند بدون مراجعه به دفتر اسناد رسمی دور هم جمع شوند وبا توافق هم تقسیم نامه بنویسند و نیاز به امضا همه ورثه است و بهتر است چند شاهد نیززیر آن را امضا کنند و حالت دوم این است که همه ورثه به دفتر اسناد رسمی مراجعه کنند و تقسیم نامه در دفتر اسناد رسمی نوشته شده و امضا همه ورثه گرفته می شود و امضا آنها گواهی میشود واین گواهی امضا در دادگاه محکمه پسند تر است مهم امضاء کردن همه وراث است چند نسخه بودن آن مهم نیست وان تقسیم نامه که در دفتر اسناد رسمی تنظیم میشود معتبرتراست ومحکمه پسندتر است و ارزش بیشتری دارد
16:52:34 1399/8/25
نوشتن تقسیم نامه بین ورثه تقسیم نامه ارث تقسیم نامه ارث
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.