درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اخراج شدم شکایت کردم اما بی نتیجه ماندم

سلام قبلا از بیمه بیکاری استفاده کردم در شرکت جدید چهل و پنج ماه بیمه دارم اما من را اخراج کرده دیگه بیمه بیکاری تعلق نمی‌گیرد.چون جنگ هست کار پیدا نمیشه. بر اثر حادثه کاری سال 81چشم راست بتن ریخته قرنیه ازدست دادم باید پیوند شود صورت جلسه درهمان سال پرونده تامین اجتماعی هست 18سال بیمه دارم اا سال اختیاری 7سال اجباری شرکت بتن میشه بازنشسته شوم .متشکرم

پاسخ ها

درصورت تایید کمیسیون پزشکی سازمان تامین اجتماعی بلی 

سلام حتنا تعلق میگیره ولی بهتره درست ازش استفاده کنی بعد هر شش ماه میتونی تقاضا کنی

سوالات مرتبط

وکلای متخصص