سلام اگر پیامک مبلغ توسط پلیس ارسال شده، میتوانید به پلیس راهور یا سازمانی که پیامک را فرستاده مراجعه کنید و علت تفاوت مبلغ را سوال کنید تا بررسی کنند سیستم پیامک و محاسبه به روز است یا خیر.
بله؛ میتوانید از طریق پلیس+۱۰، بازرسی راهور یا تعزیرات نسبت به اختلاف مبلغ و دریافت اضافه شکایت کنید.
به دادسرای ناحیه مربوطه و سازمان بازرسی شکایت کنید.
باسلام خدمت شما بزرگوار
از مدیریت پارکینگ/پلیس راهورِ صادرکننده پیامک با پرینت پیامک و رسید پرداخت شکایت و درخواست استرداد مازاد کنید و در صورت امتناع، از سامانه ۱۹۷ یا بازرسی ناجا/مرجع قضایی پیگیری نمایید.