درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف

باعرض سلام وخسته نباشید من درخیابان اصلی خیلی اهسته بادنده عقب حرکت میکردم یک موتور سیکلت ازفرعی اومد وبدون توجه و هیچگونه ایستی وارد اصلی شد و زد ب پشت ماشین من راننده موتور سیکلت بمن گفت من ایستاده بودم وشما بمن زدی و من هم ب پلیس همین راگفتم و مقصر شدم الان ک دوربین مداربسته راچک کردم دیدم دروغ گفته و ازکوچه میاد بیرون خواستم ببینم اگ اعتراض بزنم تاثیری داره

پاسخ ها

سلام بله شما حتما نسبت به کروکی و نظریه افسر راهور اعتراض نمایید و درخواست کارشناس رسمی دادگستری برای بررسی  مجدد صحنه تصادف را نمایید  و

سلام قبول یا رد ادعای شما بستگی بنظر کارشناس تصادفات و بازیابی دوربین ها دارد بهتر است اعتراض کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص