درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - واریز شارژ به حساب دادگاه

با سلام من مدیر ساختمان هستم یکی از واحدها سه ماه هزینه شارژ نداد بعد از کلی پیگیری دو ماه را واریز ماه سوم را واریز نکرد به دلبل عدم موجودی صندوق پرداخت قبوض مشاع ممکن نبود درگروه اعلام شد تا زمان واریز شارژ قبض اب مشاع پرداخت نمیشه ایشون هم گفتن از این به بعد به حساب دادگاه پایان هر ماه میریزم الان تکلیف چیه

پاسخ ها

سلام
اگر فقط دو ماه از شارژ پرداخت شده و ماه سوم باقی مانده واحد مزبور همچنان بدهکار است و مدیر حق دارد مبلغ معوق را مطالبه کند  
واریز به حساب دادگاه جای پرداخت عادی شارژ را نمی گیرد مگر اینکه واقعاً در قالب تودیع رسمی یا اجرای احکام انجام شود و رسید معتبر داشته باشد  
شما بهتر است بدهی را کتبا ابلاغ کنید و در صورت عدم پرداخت از طریق اظهارنامه و سپس مطالبه شارژ معوق و هزینه های مشاع اقدام کنید

سلام و درود خدمت شما

مرحله به مرحله بهتون اموزش میدم در قدم اول محاسبه دقیق بدهی داشته بشین ، پیگیری پرداخت رو انجام بدین ، قطع خدمات مشاع انجام بشه ، و همچنین اعلام کنید که واریز به حساب دادگاه مورد قبول نیست و باید مستقیماً به حساب مدیر ساختمان یا صندوق پرداخت شود. 

و اگر همچنان از پرداخت امتناع کردند، می‌توانید از طریق مراجع قانونی (شورای حل اختلاف یا دادگاه) اقدام به وصول مطالبات کنید. همچنین پیشنهاد میکنم برای احقاق حق حتما با وکیل یا مشاور حقوقی مشورت کنید .

سوالات مرتبط

وکلای متخصص