درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ندادن حقوق

سلام یکماه شیرینی فروشی کار کردم با صاحبکارم حرفم شد بعد تقریبا27روز منو اخراج کرد حالا یکهفته گذشته و جوابم نمیده دم مغازشون رفتم خودشو پنهان میکنه و به بقیه گفته بگو مسافرته هیچ قراردادی هم ندارم چکار کنم بنظر شما

پاسخ ها

مراجعه به اداره کار و شکایت 

سلام  شما می بایست در مراجع اداره کار شکایت خود را مطرح نمایید 

سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار 

در صورت وجود مستندات  مانند ، ساعت ورود و خروج همکاری شاهدین  و تماس ها و پیامک های  موجود  میتوانید در قدم اول اداره کار و رفاه اجتماعی  شکایت کنید در صورت عدم ترتیب اثر میتوانید دیوان عدالت اداری کار  شکایت کنید . حتما با یک مشاور حقوقی و وکیل مشورت کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص