مراجعه به اداره کار و شکایت
سلام شما می بایست در مراجع اداره کار شکایت خود را مطرح نمایید
سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار
در صورت وجود مستندات مانند ، ساعت ورود و خروج همکاری شاهدین و تماس ها و پیامک های موجود میتوانید در قدم اول اداره کار و رفاه اجتماعی شکایت کنید در صورت عدم ترتیب اثر میتوانید دیوان عدالت اداری کار شکایت کنید . حتما با یک مشاور حقوقی و وکیل مشورت کنید