درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بلاتکلیفی در دوران عقد

سلام، من تو دوران عقدم ، الان شوهرم بدون علت من رو رها کرده و اصلا هیچ ارتباطی با من نداره ، فکر خونه گرفتنو وسایل زندگی و ... اینا نیست قبلا کلی اذیت و آزارم داده ، الان کلا با من قطع ارتباط کرده به نظرتون من چیکار کنیم ؟؟ مطالبه نفقه و مهریه کنم ؟؟ دادخواست طلاق یا الزام مسکن و وسایل کنم ؟؟ حق حبس چه طور استفاده کنم ؟؟ من باکره هستم لطفا کمک کنید که بهترین راه کدومه واقعا افسردگی گرفتم از این شرایط

پاسخ ها

تمام موارد امکان پذیر است با یک وکیل مشورت کنید

سلام و عرض ادب. با توجه به باکره بودن، اگر مهریه شما حال باشد، می توانید از حق حبس استفاده کنید و تا دریافت مهریه از شروع زندگی مشترک خودداری کنید و این موضوع اصل حق نفقه شما را از بین نمی برد

بهترین راه مطالبه نفقه و مهریه از طریق دادگاه خانواده است. حق حبس دارید ولی با قطع ارتباط همسر می توانید درخواست طلاق قضایی بدید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص