درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوق ایثارگری ارتش پادگان دغاغله اهواز

من الان 59سال سن دارم و 1سال و8روز در جنگ خدمت کردم کارت ایثارگری به من تعلق گرفت و من برای حقوق هم پرونده در پادگان دغاغله اهواز تشکیل دادم اما 2سالی هست ک از این زمان میگذرد و گفتن که شما را خبر میکنیم اما هیچ خبری نیست اونایی ک با من بودن هم الان دارن حقوق میگیرن

پاسخ ها

اگر هم‌خدمتی‌های هم‌شرایط شما حقوق دریافت کرده‌اند، پیگیری کتبی از یگان مربوط و بنیاد شهید یا ساتا می‌تواند مؤثر باشد؛ در صورت بلاتکلیفی طولانی، امکان طرح شکایت در دیوان عدالت اداری نسبت به عدم تعیین تکلیف پرونده نیز قابل بررسی است.

سلام  شما حضورا مراجعه و پیگیری نمایید  شما به امور ایثارگران  مراجعه نمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص