درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آزادسازی مدرک

سلام من به مدت 5 سال علوم آزمایشگاهی روزانه خوندم و دوباره کنکور دادم و 4 سال تغذیه روزانه خوندم. 2 سال هم طرح گذروندم. الان میخوام مدرک تغذیه رو آزاد کنم با توجه به اینکه منطقه یک هستم 2 سال هم خدمت کردم آیا فقط برای این 2 سال باقی مونده باید هزینه بپردازم؟ یا برای علوم آزمایشگاهی هم حتما باید هزینه بدم تا مدرک تغذیه و دیپلمم آزاد شه؟

پاسخ ها

معمولاً تعهد هر مقطع جداگانه بررسی می‌شود و ممکن است برای مقطع قبلی نیز تعیین‌تکلیف مالی یا خدمتی لازم باشد.

سلام  بله 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص