درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گذاشتن سند جهت وثیقه

با سلام خدمت وکلای محترم در مورد پرونده یکی از نزدیکانم توسط پلیس امنیت اجتماعی قاضی برای ادامه موضوع رای بر گذاشتن 1 میلیارد وثیقه ملکی یا پول نقد کرده. یک سند ملکی 6 دانگ با ارزیابی بیشتر از 7 میلیارد از یکی از دوستانم ارائه نمودم واین بنده خدا وقتی ارائه داد به قاضی ،قاضی سریعا سوال کرده که شما چه نسبتی با این آدمای پرونده دارید و اینکه گوشیشو میخواست ضبط بکنه که از طریق اون ادعای نسبت دوست نزدیک بودن و در بیاره و در آخر به دلیل اینکه دلیلی نمیدیدیم که اجازه همچین کاری و به قاضی بدیم با تهدید اینکه مارو هم متهم پرونده قرار بده مارو از اتاق بیرون کرد و سندمون و قبول نکرد . آیا این کار ایشون درست بود؟

پاسخ ها

خیر؛ صرف ارائه وثیقه توسط شخص ثالث معمولاً دلیل کافی برای متهم‌کردن یا ضبط تلفن همراه او نیست مگر قرائن مشخصی بر ارتباط با اتهام وجود داشته باشد.

سلام  

سوالات مرتبط

وکلای متخصص