وقتی شما خریداری آنهم ۳۵ سال پیش آنها حق ندارند بدون مجوز قانونی بردارند ببرند باید دلیل قانونی و قانع کننده برای این کار داشته باشند
اگر قانع نکردند. به دادگاه شکایت کنید
سلام و درود خدمت شما بزرگوار
اگر ترانس در مالکیت شما بوده و بهطور غیرقانونی از محل شما برده شده، اصل بر امکان مطالبه و استرداد آن است؛ اما اگر اداره برق ادعا میکند بهعنوان امین/امانی نزد آنهاست، باید اول مالکیت و نحوه تحویل اولیه روشن شود. در عمل، با سند خرید، رسیدها، مکاتبات و شهادت شهود میتوانید دادخواست استرداد مال/الزام به تحویل بدهید. اگر مال قابل تحویل عیناً نباشد، مطالبه قیمت روز یا خسارت هم مطرح میشود.