درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - درگیری

سلام اگ به عنوان کارمند دولت حین انجام وظیفه درخواست خلاف قوانین و مقررات یک نفر همکار رد کردیم و شخص مقابل با پرخاشگری به سمت ما حمله ور شده با جسم سخت به ما ضربه زده،چندین مرتبه حمله ور شده و شروع به فحاشی کند و ما به دلیل عصبانیت حاصل از آن از کوره در رفته و فحش ناموسی به طرف داده باشیم در صورت اثبات (فیلم دوربین یا یک نفر شاهد) من مقصر و مجرم شناخته می‌شوم و جرم آن چیست؟

پاسخ ها

سلام در صورت داشتن ادله کافی ممکنه جرم اثبات بشه و منتهی به محکومیت بشه حداقل 2نفر شاهد نیاز هست

با سلام 

حمله و ایجاد ضرب و جرح به کارمند دولت حین انجام وظیفه جرم محسوب شده ومجازات تعزیری دارد،فحاشی هم جرم محسوب شده و مجازات تعزیر دارد وطرف مقابل میتواند با شهود و ادله اثبات کند 

سلام بله جزای نقدی

سوالات مرتبط

وکلای متخصص