سلام اظهارنامه بفرستید ب ای طرف که سفته ها به شماره ....نزد شما امانت هست تا اگر سفته به اجرا گذاشته شد بتونید به جرم خیانت در امانت شکایت کنید
سلام و درود خدمت شما بزرگوار
به دلیل نداشتن مدرک، ابتدا اظهارنامه رسمی بفرستید و در صورت عدم همکاری کارفرما، با کمک وکیل دادخواست حقوقی برای استرداد سفتهها ثبت کنید و سعی در جمعآوری ادله (شهود، اقرار کارفرما، مدارک شغلی) داشته باشید.
با سلام
شما برای استرداد سفته باید شماره سفته را داشته باشید تا بتوانید دادخواست استرداد مطرح کنید و با این شرایط می توانید اظهارنامه ارسال کنید و سپس با عنوان خیانت در امانت شکایت کنید.