درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سفته

سلام من 250 میلیون به کارفرمام سفته دادم که الان 2 سال میگذره و هنوز سفته های منو پس نداده قصدشم اذیت کردنه میدونم.. هیچ رسیدی و کپی از سفته ندارم چیکار باید بکنم ؟ چجوری پس بگیرم ؟

پاسخ ها

سلام اظهارنامه بفرستید ب ای طرف که سفته ها به شماره ....نزد شما امانت هست تا اگر سفته به اجرا گذاشته شد بتونید به جرم خیانت در امانت شکایت کنید

سلام و درود خدمت شما بزرگوار 

به دلیل نداشتن مدرک، ابتدا اظهارنامه رسمی بفرستید و در صورت عدم همکاری کارفرما، با کمک وکیل دادخواست حقوقی برای استرداد سفته‌ها ثبت کنید و سعی در جمع‌آوری ادله (شهود، اقرار کارفرما، مدارک شغلی) داشته باشید.

 

با سلام 

شما برای استرداد سفته باید شماره سفته را داشته باشید تا بتوانید دادخواست استرداد مطرح کنید و با این شرایط می توانید اظهارنامه ارسال کنید و سپس با عنوان خیانت در امانت شکایت کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص