درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دوباره به جریان افتادن پرونده سرقت

سلام . اردتمندم سال 1402 گوشی من سرقت شد و تشکیل پرونده شد تا اینکه سال 1404 تماس گرفتن و گفتن گوشی پیدا شده و تحویل دادن. الان یه اس اس ام اس اومده با این مضمون : شكوائيه شماره 1402XXXXXXXX ارسالي از طريق سامانه خدمات قضائي به شعبه 6 بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه2 تهران ارجاع و با شماره پرونده 1405XXXXXXXXX و رمز شخصي XXXXX ثبت گرديد. تو ثنا هم قسمت اطلاع رسانی پرونده این اومده : روند کاری پرونده : -پرونده منتظر اجرای دستور قاضی است 2-پرونده کلاسه 1405XXXXXXXX ردیف فرعی X شماره بایگانی XXXXXX با علت طرح تحقيقات مقدماتي و موضوع اتهام تكرار سرقت به شعبه 6 بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه2 تهران ارجاع و در تاریخ 1405/02/20 ثبت گردید. خلاصه پرونده : 1-پرونده منتظر اجرای دستور قاضی است 2-پرونده با علت طرح تحقيقات مقدماتي نسبت به اتهام تكرار سرقت در تاریخ 1405/02/20 ثبت گردید میشه محبت کنید یه راهنمایی کوچیک بفرمایید. ممنونم

پاسخ ها

سلام به خود شعبه مراجعه کنید و علت پرونده جویا شوید ایا این سرقت در راستای شکایت قبلی شماست یا پرونده جدیدی است 

سلام پرونده در جریان است لازم باشد احضار میشوید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص