درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خسارت تاخیر تادیه

با سلام و درود در سال 1398 بوتیک پوشاک داشتم بهمراه شریک . واریزی های من بابت شراکت در همان سال به ایشان پرداخت گردید و سپس از هم جدا شدیم تا به امروز آیا با پرینت حساب و واریزی های آن سال اقدام به دریافت مطالبه وجه به همراه خسارت بکنم، خسارت را از سال 1398 محاسبه میکنند یا امسال ؟ با تشکر

پاسخ ها

از تاریخ مطالبه

سلام  خیر مبدا محاسبه خسارت تاخیر تادیه  از تاریخ  مطالبه   و یا از تاریخ اقامه دادخواست  است 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص