درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خانوادگی و حقوقی

سلام شوهر من با زنی بوده هزار جور مدرک عکس دارم حتی عکس لخت شناسنامه پسرم و شوهرم از ماشین برداشته برده یک سال شوهرم گفته شناسنامه هارو نمی‌دم به من هم گفته ویس و عکسش هست شوهرم اقدامی نمیکنه حالا من میتونم از اون زنه برای حمایت از پسرم شکایت کنم کجا شکایت کنم و برای شوهر من مشکلی پیش نمیاد اون زن میگه رفته و اون زن مدرکی ندارم که زن شوهرم اما کلی عکس با شوهرم داره. خودش فرستاده ممنون

پاسخ ها

با سلام

اگر بخواهید شکایت کنید باید از شوهرت نیز شکایت کنید. برای شناسنامه از طریق ثبت احوال می توانید موضوع را پیگیری کنید.

سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار 

بله، اگر شناسنامه، مدارک فرزند را برده‌اند می‌توانید برای استرداد مدارک و مزاحمت، تهدید به کلانتری و دادسرای محل شکایت کنید،

اما برای ادعای رابطه نامشروع فقط با عکس، ویس معمولاً پرونده سخت می‌شود و بهتر است قبل از اقدام، با وکیل خانواده مشورت کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص