با سلام
اگر بخواهید شکایت کنید باید از شوهرت نیز شکایت کنید. برای شناسنامه از طریق ثبت احوال می توانید موضوع را پیگیری کنید.
سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار
بله، اگر شناسنامه، مدارک فرزند را بردهاند میتوانید برای استرداد مدارک و مزاحمت، تهدید به کلانتری و دادسرای محل شکایت کنید،
اما برای ادعای رابطه نامشروع فقط با عکس، ویس معمولاً پرونده سخت میشود و بهتر است قبل از اقدام، با وکیل خانواده مشورت کنید.