درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خانوادگی

سلام شوهرم من نمیدونم بایه خانمی چه کار کردند البته خیانت و این حرفها بوده حالا اون خانم شناسنامه شوهر و پسرمو از ماشین برداشته برده الان یک ساله شوهر من اقدامی نمیکنه پسرم بدون شناسنامه مونده نمی‌تونیم کاری کنیم من میتونم از اون زنه شکایت کنم به واسطه حمایت از پسرم با توجه به اینکه زنگ زده بودیم ویس داریم که گفته شناسنامه ها دست منه نمیدم

پاسخ ها

اظهارنامه بدهید اگر مسترد نکرد شکایت کنید

سلام  بله شما می توانید شکایت نمایید  و موضوع بررسی خواهد شد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص