درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مهریه

سلام وقت بخیر دخترم دو ماه عقد کرد ه وحالا توافق با هم ندارن مشاوره وهم انجام شده مهریه خواستم اجرا بذارم میگن چون داماد چیزی نداره چون طلبه هست وحقوق نداره مستمری کمی میگیره مقدار کمی قسط میبنده ودخترتون هم طلاق نمیده واجازه دادگاه میگیره ومجدد زن میگیره نمیدونم چکار کنم و میگن سال‌های سال باید دخترتون تو خونه باشه

پاسخ ها

با وکیل مشورت کنید

سلام  زوجه می تواند درخواست اجرای مهریه را   مطرح نماید  

از بابت طلاق  ، زوجه باید دلیل به دادگاه ارائه نماید  و

سوالات مرتبط

وکلای متخصص