اگر وکیل بدون اطلاع شما مهلت تجدیدنظر را از بین برده باشد، میتوانید از او در دادسرای انتظامی وکلا شکایت کنید و در صورت اثبات تقصیر، امکان مطالبه خسارت نیز وجود دارد.
برای خود پرونده هم فقط در صورت وجود جهات قانونی مثل کشف دلیل جدید، خلاف بین شرع یا اشتباه مؤثر، امکان اعاده دادرسی یا اعمال ماده ۴۷۷ بررسی میشود.
با سلام
از طریق کانون یا مرکز وکلا می توانید موضوع را پیگیری کنید
سلام عدم تجدیدنظرخواهی وکیل دادگستری، به عنوان یک تخلف محسوب میشود فلذا موکل یا موکلین قادر هستند، حَسَب مورد، از طریق کانون وکلا یا مرکز وکلا شکایت بنمایند.
با درود میتواند مصداق تخلف باشد لیکن راجع به پرونده هنوز امکان اعاده دادرسی وجود دارد.
باسلام خدمت شما بزرگوار
با توجه به توضیحات فوراً اعتراض/تجدیدنظرِ خارج از مهلت بهعلت ابلاغ فقط به وکیل و عدم اطلاع شما را با اثبات تاریخ اطلاع پیگیری کنید و همزمان شکایت انتظامی و مطالبه خسارت علیه وکیل را در کانون وکلا/مرکز وکلا مطرح نمایید.
سلام واقعا نمیشه تخلف وکیل اثبات کرد
نیاز به بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید و
اگر به شما دادنامه را اطلاع داده است، قصوری ندارد