با سلام و وقت بخیر
بنده برای همکارم ضامن شدم که از بانک مهر ایران وام 300 تومانی بردارد و در قبال ضمانت چک پرداخت کردهام. الان همکارم به مشکل برخورده و 7 قسط است که پرداخت نمیکند و من برای اینکه چکم برگشت نخورد 2تا از قسطها رو پرداخت کردم.
شرایط وامی که برداشته اینطوره که 150 اول گرفته و 150 هم قرار بود پس از پایان اقساط بهش پرداخت بشه. آیا من میتوانم با پرداخت اقساط باقیمانده تا سقف 150 که بانک بهش پرداخت کرده با بانک تسویه کنم؟ یا باید تا 300 تسویه بشه؟
چون بانک ابتدا 150 رو بهش داده نه 300 رو، ولی قسط بندی برای 300 تومان کرده است.
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و میپذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.