درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ضامن وام

با سلام و وقت بخیر بنده برای همکارم ضامن شدم که از بانک مهر ایران وام 300 تومانی بردارد و در قبال ضمانت چک پرداخت کرده‌ام. الان همکارم به مشکل برخورده و 7 قسط است که پرداخت نمیکند و من برای اینکه چکم برگشت نخورد 2تا از قسطها رو پرداخت کردم. شرایط وامی که برداشته اینطوره که 150 اول گرفته و 150 هم قرار بود پس از پایان اقساط بهش پرداخت بشه. آیا من میتوانم با پرداخت اقساط باقیمانده تا سقف 150 که بانک بهش پرداخت کرده با بانک تسویه کنم؟ یا باید تا 300 تسویه بشه؟ چون بانک ابتدا 150 رو بهش داده نه 300 رو، ولی قسط بندی برای 300 تومان کرده است.

پاسخ ها

هر آنچه در قرارداد بانکی به عنوان تسهیلات پرداخت شده باید تسویه شود 

می‌توانید درخواست اعسار کنید تا تقسیط شود 

سلام شما پرداخت کنید بعد از ایشان مطالبه نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص