درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - وثیقه گذاشتن واسه همسرم

سلام وقت بخیر،همسرم سه ماه بازداشت موقت بود،الان وثیقه ی چهارمیلیاردی خواستن،ومن هم کاراش و انجام دادم،نامه ی ازادیش روبه زندان فرستادن،زندان دیروقت به دستش رسیدنامه،به همسرم گفتن فردا ازادت میکنیم،الان من میترسم که پرونده ی دیگه ای پیدانشده باشه،دادگاه قبل از اینکه نامه ی ازادی رو بفرسته مگه استعلام نمیگیره؟ که بعدنامه ازادی روبفرسته زندان،میشه زندان استعلام بگیره وپرونده ای بوده باشه که دادگاه متوجه نشده باشه؟ توروخدا جوابمو زود بدیدخیلی نگرانم

پاسخ ها

سلام قبل از آزادی زندانی از حبس، استعلام گرفته خواهد شد تا پرونده دیگری برای حبس وجود نداشته باشد.

سلام آزاد خواهد شد نگران نباشید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص