در جلسه دادرسی مطالبه خسارات دادرسی رو طی لایحه اعلام کنید ضمنا حق الوکاله طبق تعرفه پرداخت میشه قرارداد مالی شما با وکیلتون ملاک نیست
سلام فقط اگر در قرارداد الکترونیک وکالت مبلغ حق الوکاله ذکر شده باشد و تا میزان تعرفه حق الوکاله قابل مطالبه است
هزینه دادرسی بعدا با اقامه دادخواست قابل مطالبه است و یا در جلسه اول دادرسی امکان افزایش خواسته وجود خواهد داشت