سلام شما به کارگر صدمه وارد نمودهاید نَه کارفرما. فلذا مسئولیت متوجه شماست.
سلام
در صورتیکه شما موجب ورود صدمه باشید خودتان مسئول جبران خسارت میباشید
اگر تقصیر شما ثابت شود شما مسولیت دارید
سلام و عرض ادب خدمت شما
اگر کارگر صدمهدیده شما را به تقصیر/بیاحتیاطی مقصر بداند، ممکن است علیه شما (یا در عمل علیه کارفرما) مطالبه خسارت و دیه طرح شود؛ ولی معمولاً اگر حادثه ناشی از اقدام کاری/شرایط کارِ کارگاه باشد، مسئولیت بیشتر متوجه کارفرماست نه صرفاً شما با این حال نبودِ بیمه ریسک مطالبه را بالا میبرد. برای ترتیب اثر بیشتر حتما با وکیل مشورت کنید