درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اجاره سرقفلی

سلام وقت بخیر ما 13 سال پیش سرقفلی یه مغازه رو گرفتیم..و با اجازه مالک بصورت شفاهی مغازه رو اجاره دادیم خوده مالک مشکلی نداشت..مالک فوت کردن و بچه هاشون شکایت کردن واسه ما و اونی ک مغازه رو اجاره کرده جریمه بریده دادگاه..البته چندین ساله ک مغازه بستس و فقط یکسال اجاره بوده.راهی هست ک بشه اعتراض کرد؟

پاسخ ها

سلام توافق شفاهی با مالک را بایست به اثبات برسانید تا به موفقیت برسید.

سلام نیاز به بررسی قرارداد و همچنین رای صادره میباشد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص