از طریق دیوان عدالت اداری علیه کمیته امداد میتوانید شکایت کنید و شرایط خود را شرح دهید
سلام شما به لحاظ قانونی قادر هستید که از طریق دیوان عدالت اداری شکایت بفرمائید.
باسلام بدوا از طریق مقامات بالا کمیته امداد پیگیر شوید
رؤسای کمیته امداد مراجعه کنید
از ارگان مربوطه ابتدا پیگیری کنید
ابتدا از ارگان مربوطه پیگیری کنید در صورت عدم افاقه از طریق دیوان عدالت اداری
با سلام
شما از طریق رئیس کمیته امداد پیگیری کنید تا دستور لازم را بدهند
با سلام
در بدو امر با رییس کمیته امداد مذاکره نمایید ، در صورت عدم موفقیت میتوانید از طریق ثبت شکایت در سازمان بازرسی کل کشور و یا سامانه 136 که تحت نظارت سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی قرار دارد ، اقدام فرمایید .