درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اعتراض به کمیته امداد

سلام‌ وقتتون بخیر من یه زن خود سرپرستم‌ 48 سالمه دوتا بچه دارم دخترم ازدواج‌ کرده‌ و پسرم 21 سالشه پیش خودمه من خودم تحت پوششم ولی پسرم چون بالایه 18 ساله تحت پوشش نیس من طرح مسکن ملی ثبت نام کردم الان به همه کمیته ای ها کمک میشه برای پرداخت آورده اولیه به دهک 1 تا 4 من‌دهکم 1 ولی رفتم کمیته گفتن چون یه نفری هیچ کمکی بهت نمیکنیم‌بخشنامه اومده به دونفر به بالا چون پسرت بالایه 18 ساله جدا از شما حساب میشه جلو چشمم به چند نفر کمک‌ کردن ولی به من نه فقط به خاطر اینکه یه نفرم یه نفر خونه نمیخواد این چه قانونیه الان من در رابطه با این باید کجا اعتراض کنم باید کجا برم

پاسخ ها

از طریق دیوان عدالت اداری علیه کمیته امداد می‌توانید شکایت کنید و شرایط خود را شرح دهید

سلام شما به لحاظ قانونی قادر هستید که از طریق دیوان عدالت اداری شکایت بفرمائید.

باسلام بدوا از طریق مقامات بالا کمیته امداد پیگیر شوید

رؤسای کمیته امداد مراجعه کنید

از ارگان مربوطه ابتدا پیگیری کنید

ابتدا از ارگان مربوطه پیگیری کنید در صورت عدم افاقه از طریق دیوان عدالت اداری

با سلام 

شما از طریق رئیس کمیته امداد پیگیری کنید تا دستور لازم را بدهند

با سلام

در بدو امر با رییس کمیته امداد مذاکره نمایید ، در صورت عدم موفقیت میتوانید از طریق ثبت شکایت در سازمان بازرسی کل کشور و یا سامانه 136 که تحت نظارت سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی قرار دارد ، اقدام فرمایید .

سوالات مرتبط

وکلای متخصص