درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عدم دریافت حق و حقوق در مدرسه غیر انتفاعی

من مدرس موسیقی و تئاتر هستم ، در مدرسه ای دو شعبه ای دخترانه و پسرانه در منطقه 2 در سال 1404 تا 1405، بدون قرارداد رسمی و بیمه ، ساعتی 160 هزارتومن کار کردم ، هر ماه کسری حقوق داشتم ، عیدی هم به بنده ندادن در صورتی که از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 صبح تا 3 بعداظهر مثل یک معلم پایه کلاس داشتم ، 17 کلاس در طول هفته که با در نظر گرفتن دو رشته میشود 34 کلاس بدون مرخصی بدون استراحت ، مدرسه حتی دفتر معلم ها هم نداشت ، الان دو حقوق فروردین و اردیبهشت هم بهم ندادن ، چطور میتونم اقدام کنم ؟ با تشکر از کمک شما

پاسخ ها

از طریق اداره کار پیگیری کنید 

باطرح دعوا در سامانه جامع کار ، از اداره کار پیگیری کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص