درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف

من تصادف کردم.دنده عقب میرفتم تو جاده و یه نفر از پشت با سرعت خیلی زیاد بهم زد البته منحرف شدن و هیچ کسی تو جاده نبود و از لحظه دنده عقب تا لحظه برخورد چند ثانیه گذشت که حدود فاصله دوتا ماشین حداقل 200 متر میشد الان کسی که دنده عقب مقصره یا کسی که در حالت خاب آلودگی و سرعت زیاد ؟ممنون از شما

پاسخ ها

تعیین مقصر با افسر تصادفات است 

سلام

تشخیص مقصر بر عهده افسر تصادفات می‌باشد 

ولی با توجه به حرکت دنده عقب در معابر همانند  جاده بنظر می‌رسد شما مقصر حادثه باشید 

تشخیص این مسأله در صلاحیت پلیس و کارشناس راهور هست

سوالات مرتبط

وکلای متخصص