با سلام مطابق توضیحات شما در اینجا هر کدام مالک نصف آپارتمان هستید برای گرفتن سهم سه دانگ خود شما میتوانید با بنده تماس بگیرید نیازی به رضایت و همکاری طرف مقابل ندارید و به راحتی میشود سهم شما را گرفت و به شما منتقل نمود
سلام ملک مشاعی است و شما برای گرفتن حقتان قادرید درخواست مزایده ملک کنید لیکن مجبور هستید برای همسرتان و فرزندتان خانه تهیه کنید و اگر همسرتان در چنین حالتی، تمکین نکرد، دادخواست به خواسته الزام به تمکین را از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.