درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - از خانمم جدا شدم و بعد چندماه ادعا کرده پولی بمن قرض داده

سلام من مدت چندماه هست از همسرم جدا شدم دوماه قبل از طلاق من میخواستم پول پیش خونمون روبگیرم بدلیل نداشتن کارت بانک ملی ازخانمم رودادم وپول روصاحبخانه به حساب خانم زده و بعد از طریق گوشی بحساب من ریخته و عنوان کرده که معاملات غیرمنقول هست در پایین اون فیش.بعداز4ماه که ماجداشدیم ومهریه روابراکرده اومده شکایت کرده اون فیش واریزی رو ضمیمه پرونده کرده که بکن پول قرض داده ومن بهش پس ندادم درصورتیکه صاحبخانه قبلی همسایه پدرخانم سابقم هست در دادگاه هم حاضر نمیشه من یه کارت اعتباری کالاگرفتم ونقدکردم همون رودادم به صاحبخانه الان ادعای اخاذی ازمن را داره بجزاون مبلغ چندوسیله هم بوده که دادگاه اونهارو رد کرده.ولی این50میلیون روچون فیش واریزی ازگوشی داره رودادگاه میخادبررسی کنه چطور میتونم ثابت کنم پول از خودمه چون ندارم که پول بهش بدم اون پول رودوباره برای پول پیش یه خونه دادم بعد طلاق اجاره کردم لطفاکمکم کنیدسردرگم هستم این خانم چندین ماهه منوبه دلایل مختلف میکشونه به دادگاه چکارکنم ثابت بشه اخاذی میخادبکنه

پاسخ ها

نیاز به گفتگوی متقابل دارد

سلام اگر مدرک داشته باشه رای میگیرد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص