درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوقی

به عنوان پیمانکار با یک شرکت قرارداد بستم از من 100 ملیون سفته گرفتن ولی تو قرارداد طرف اول قرار داد خالیه و فقط نام شرکت نوشته شده و هیچ امضایی از طرف اونا نیست آیا کلاهبرداری؟ به من یک نسخه از قرار داد هم ندادن

پاسخ ها

اگر امضایی از جانب طرف مقابل نیست در واقع به این معناست که قراردادی فی مابین تنظیم نشده است 

خیر از اداره کار پیگیری کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص