درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دریافت پست سرگروهی

من 28 سال خدمت و کارشناس مسول بودم حق مدیریت میگرفتم با پست ستاره دار، کلیه پستهای کارشناس مسول از سازمان دولتی ما حذف شد، حالا فقط کارشناسی و سرگروهی مانده، آیا شکایت سر گروهی به من خواهند داد.ضمنا به خاطر پست ستاره دار بودن حق مدیریت جزئی در حکم من برقرار هست. ضمنا من ایثار گر هستم.

پاسخ ها

رویه اداری است تا قضایی 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص